198_ono_3

The Future of Branding

בעולם המשתנה במהירות מעבר לדמיון, מה המשמעות של מותג? חלק ניכר מהמותגים השולטים בשוק, קיימים אך ורק בעולם הוירטואלי. מה המשמעות למותגים המסורתיים? האם יש צורך להגדיר מחדש מה הוא מותג? האם מותגים צריכים להבנות, להשתמר ולהתחדש אחרת מאשר בעבר? בואו להשתתף ביום עיון חדשני בו נציג את כיווני המחר במיתוג ונדון בהזדמנויות ואתגרים.

תכנית היום:

15:00-15:30 התכנסות וכיבוד קל

15:30-15:35 פתיחת הכנס, מנחה: יאיר סאקוב, יו”ר מרכז היזמות, הקריה האקדמית אונו

15:35-15:45 מותג היום ואתמול – האם יש שוני בתפיסת הצרכן את המותג בין 2010 ל 2018. מר רפאל צרפתי בית אסטרטגיה שיווקית ומיתוג לחברות סטארטאפ.

15:45-15:55 מותגים – עידן התכל’ס: פחות סיפורים גדולים וסיסמאות, יותר מסרים מממוקדים ותועלת מותאמת לצורך אמיתי. מר מידד בר לב מנהל אסטרטגיה ופיתוח עסקי, מודוס מחקר ואסטרטגיה; בעל רקע של בניית מותגים וניהול אסטרטגיה תקשורתית.

15:55-16:05 טרנספורמציה דיגיטלית – מה דרווין היה אומר? דר’ מיכל שפירא, ראש החוג לפרסום ותקשורת שיווקית, הקריה האקדמית אונו

16:05-16:25 דיון בהנחיית נציג מנהלי שיווק מצייצים 

16:25-16:30 הפסקה

16:30-16:40 ״חזרה לעתיד״ – ניהול משברי מיתוג לטווח ארוך – מה ניתן ללמוד ממשברי הענק של העבר כדי להתגונן בעתיד. דר’ אייל מעוז, סגן דיקן להוראה, הפקולטה למנה”ס, הקריה האקדמית אונו

16:40-16:50 Power to the People – מיתוג באמצעות קהילה. מר רון קלדס מוביל קשרי קהילה StartHub במיקרוסופט ישראל, לשעבר מנהל תחום הGaming במיקרוסופט ומנהל השיווק של iDigital

16:50-17:00 Picture It – האם מסרים ויזואלים זה המיתוג החדש? מינה פורטנוב, מומחית למסרים ויזואלים, בעלת סטודיו פורטנוב-משען לתקשורת קשרי משקיעים, ייזמית ובלוגרית.

17:00-17:20 דיון בהנחיית נציג מנהלי שיווק מצייצים

17:20-17:30 הפסקה

17:30-17:40 The market doesn’t care – כל מה שאתם חושבים על מיתוג כבר לא רלוונטי. מר אסף מזור, מייסד משרד הקריאייטיב הדיגיטלי פיגמנט, עובד עם המותגים הגדולים בישראל. ביחד עם אריאל כהן, שותף מנהל בפיגמנט, לשעבר סמנכל השיווק של אקסלנס, לאומית שירותי בריאות וכמו כן מילא תפקידי שיווק בכירים בפלאפון, הוט, פרטנר ועוד.

17:40-17:50 הכח הנסתר של המיתוג. דר’ מוטי אמר, מנהל אקדמי של המעבדה ההתנהגותית וחבר ועדת המחקר, בפקולטה למנהל עסקים, הקריה האקדמית אונו 

17:50-18:10 דיון בהנחיית נציג מנהלי שיווק מצייצים

18:10-18:30 דברי סיכום, יאיר סאקוב, יו”ר מרכז היזמות, הקריה האקדמית אונו

הכנס מיועד לסמנכ”לי ומנהלי שיווק, מנהלי מותג, ומנהלי דיגיטל.

ההרשמה ללא עלות אך מותנה באישור.

כמות המקומות מוגבלת. מהרו להירשם!

The Future Of Branding - Event Registration Form

אנא מלאו הפרטים הבאים כדי שנוכל להודיע לכם על הכנסים הבאים.